"הקב"ה מזעזע אותנו": משדר מיוחד על הפוגרום בבית הכנסת

    אסתי פלד No Comments on "הקב"ה מזעזע אותנו": משדר מיוחד על הפוגרום בבית הכנסת

    משדר אבל מיוחד ב'מהדורה המרכזית' לאור המאורע הקשה שהתרחש בירושלים בבית הכנסת 'שיח ישראל' | הרב הראשי לישראל, הגאון הרב אליהו שלזינגר, רב הקהילה הרב שלום כהן בשיחה מרגשת, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: "החזיר אותי לימים האפלים". ראש עיריית ירושלים ואישי ציבור נוספים מביעים את מחאתם והזעזוע שחשו היום בבוקר. ביקור רבני הקהילה בבית גדולי ישראל • מיוחד

    בית הכנסת שיח ישראל צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חילול התורה הקדושה בירושלים: המהדורה המרכזית ברדיו קול חי במשדר אבל מיוחד בהגשת אבי מימרן על הפוגרום המזעזע שהתרחש בבית הכנסת 'שיח ישראל' בקריית יובל בירושלים.

    הרה"ר לישראל הרב דוד לאו: חובה עלינו להתעורר, אני מקווה שלא יהודים עשו את הפשע הנורא הזה, אבל חובתינו לעורר את עצמינו לתשובה ולתפילה.

    הרה"ג אליהו שליזנגר: עלבונה של תורה זו עלבונם של גדולי ישראל. הקב"ה מזעזע אותנו בנושא של כבוד תלמידי החכמים.

    יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין: התמונות מקריית יובל החזירו אותי באחת למראות הקשים של הימים האפלים ביותר בהיסטוריה היהודית. חייבים למצות את החקירה ולמצוא את הפושעים.

    הרה"ג שלום כהן – רב קהילת "שיח ישראל" בקרית יובל: יצאנו מביתיהם של מרן שר התורה, של רה"י מרן הרב אדלשטיין ושל מורינו הרב קליין, ושלושתם אמרו את אותו משפט ללא תיאום ובצורה מדוייקת ומדהימה: "להתחזק בכבוד התורה ובלימוד תורה". הקהילה שלנו בת 100 משפחות בני תורה עולי צרפת, אנו חיים בשלווה ושלום עם כל השכונה.

    ראש עיריית ירושלים משה ליאון: אני לא מצליח להשתחחר מהמראות הקשים שנחשפתי אליהם הבוקר. לא היה דבר כזה! נעשה הכל כדי לסייע לבית הכנסת והקהילה לחזור להמשך פעילות שגרתית.

    סגן ר"ע ירושלים הרב אליעזר ראוכברגר: מדובר בקהילה חשובה מאוד בקרית יובל, מתפללים נעימים ויראי שמים. הכאב הוא של כלל תושבי ירושלים.

    האזינו לשיחה המלאה עם הרב שלום כהן רב הקהילה:

    צילום: פלאש 90


    0 תגובות